Ավելի երջանիկ ապրելու 8 մեթոդ

321

1. Պահպանեք սիրտը. առողջ սիրտ նշանակում է աշխատունակ ուղեղ, քանի որ հենց սիրտն է ապահովում արյան ու թթվածնի շրջանառությունն ուղեղում:

2. Շատ կանաչեղեն օգտագործեք. այն մեծ քանակությամբ Е և К վիտամիններ է պարունակում, որոնք խթանում են օրգանիզմում «երջնակության հորմոնների» արտադրությունը` վերականգնելով աշխատունակությունն ու պայքարելով դեպրեսիայի դեմ:

3. Պոզիտիվ մտածեք. քանի որ բացասական մտքերն ավելացնում են սրտի կաթված ստանալու հավանականությունը:

4. Միշտ մտածեք հեռանկարի մասին. կյանքի և ապագայի հստակ ծրագիր ունենալն ու այդ ծրագրին հետևելն ակտիօվացնում է օրգնիզմի իմունային համակարգը, ինչն էլ օգնում է արդյունավետ պայքարել հիվանդությունների դեմ:

5. Միշտ նորանոր գիտելիքներ ձեռքբերեք. դրանք կօգնեն ձեզ նոր հետաքրքրություններ և նախասիրություններ ձեռքբերել, ինչ էլ թույլ չի տա երկար հուզական դեպրեսիաներ ունենալ:

6. Շատ ելակ օգտագործեք. ինչպես պարզել են ամերիկացի գիտնականները` ելակը պաշտպանում է ուղեղն Ալցգեյմերի հիվանդությունից և լավացնում է երկարաժամկետ հիշողությունը:

7. Ուրախացեք. զանազան խնջուքյներն ու ակտիվ խաղերն ընկերների հետ նվազեցնում են օրգանիզմում սթրեսի հորմոնի քանակությունը:

8. Շատ ընկերներ ձեռքբերեք. ակտիվ սոցիալական կապերը կյանքն ավելի հետաքրքիր ու հագեցած են դարձնում:

Աղբյուր՝ life.panorama.am

Մեկնաբանություններ